Contact & support

Wil je hulp bij het gebruik van deze website? Of wil je meer info? Neem contact op met Linda Dekker van SIGRA via pi@sigra.nl

Klik op één van de vragen hieronder of zoek (eventueel via kernwoorden) | klik hier om het zoekfilter te legen


Je ontvangt een automatisch aangemaakt berichtje (zie afbeelding 1). Klik op de lange link om het wachtwoord in te stellen. De vervolgstappen tref je op afbeelding 2.

Afbeelding 1
Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Wactwoord-instellen-1024x576.jpg
Afbeelding 2

Kernwoord(en) Account, Wachtwoord

De code die een authenticator om de 30 seconden genereert is uitsluitend bruikbaar op het toestel waarmee je 2FA hebt geactiveerd. In situaties waarbij je verwacht een ander toestel in gebruik te moeten nemen is het dus zaak om vooraf tijdelijk 2FA even uit te schakelen met het oude toestel en 2FA weer in te schakelen met het nieuwe toestel. 

Als dat niet mogelijk is, omdat het toestel defect is geraakt of is zoekgeraakt, is de enige oplossing dat 2FA wordt uitgeschakeld zodat je daarna 2FA weer zelf kunt activeren met het nieuwe toestel. Neem in dat geval even contact op met Linda Dekker van het team Digitale Zorg van de SIGRA.

Klik op “Wachtwoord vergeten“. Binnen enkele minuten ontvang je een berichtje (afbeelding 1). Klik op de lange link. De vervolgstappen tref je op afbeelding 2.

Afbeelding 1
Afbeelding 2
Kernwoord(en) Wachtwoord